1/11/10

Ερωτικό Photo story

                                 Σαββατόβραδο... Με το νέο της παιχνιδάκι... To wevibe ii...



Διάλεξα το πρόγραμμα στο δονητή και απολάμβανα το show...

                                               
Της μιλούσα πρόστυχα και την έβλεπα να φτάνει στα όρια της. Ένιωθε τόσο πρόστυχη ενώ την φωτογράφιζα. Ο δονητής μέσα της και η Νάντια δική μου...

                                                 
Σε κάθε φωτογραφία που έπαιρνα της έλεγα ότι θα την ανεβάσω στο internet. Καύλωνε τόσο πολύ να πηδιέται μόνη της μπροστά μου από το θαυματουργό δονητή της και να σκέφτεται πόσοι θα την έβλεπαν μετά με τα πόδια ανοιχτά...Ο μικρός δονητής  μέσα της την τρέλαινε τόσο που ανοιγόκλεινε τα πόδια και τριβόταν στο κρεβάτι σαν πραγματική τσουλίτσα. Οι φωτογραφίες και η σκέψη οτι πλέον ειναι ένα δημόσιο πουτανάκι και στο internet, την έκαναν να φωνάζει από ηδονή.

 

Δεν της επέτρεψα να χύσει με το δονητή της. Έγραψα με ένα στυλό την τιμή της στο κωλαράκι της: 10€, τόσο μου χρεώνει κάθε φορά που θελω να την χρησιμοποιήσω για ξεκαύλωμα. Ή μάλλον,  τόσα είναι το ελάχιστο που της δίνω όταν θέλω να την κάνω να νιώσει όσο πιο φτηνή γίνεται. Όταν την παίρνω στα όρθια σε δρόμους και πλατείες, όταν μου γλύφει τον πούτσο σε τουαλέτες, ή όπως σε αυτήν την περίπτωση, που ήθελα να της χώσω τον δονητή, να πηδηχτεί αβοήθητα μπροστά μου και να την βγάλω φωτογραφίες.

                                                       
Γιατί υπάρχουν και φορές που ντύνεται σαν πόρνη πολυτελείας, πηγαίνουμε σε πανάκριβα εστιατόρια, και εκεί, μόνο για της αγγίξω το κιλοτάκι πληρώνω πολλά περισσότερα!

Όταν είχα χαζέψει αρκετά  το κωλαράκι της να ταλαντεύεται όλο καύλα στον αέρα και να τρίβεται πάνω μου, της τράβηξα τον δονητή. Ήταν μούσκεμα. Παρακαλούσε να της τον χώσω βαθιά μέσα της. Μπήκα με δύναμη στο υγρό μουνάκι της και πηδηχτήκαμε δυνατά ώσπου εχυσα πάνω της.
Φανταστικό σόου από το sexy μωρακι μου... Θέλω κι άλλο το συντομότερο... αυτή την φορά όμως στο τέλος στο κωλαράκι της δεν θα γράφει 10€, αλλά 500!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: