25/11/10

Dirty talking





Θέλει να συμπεριφέρεται σαν πουτανάκι συνέχεια. Πριν λίγες μέρες είμασταν σπίτι. Είχε φορέσει τα πιο πρόστυεχα εσώρουχα και τριβόταν στο κρεβάτι. Ξέρει να με καυλώνει και άρχισε να μου παίζει τον πούτσο ώσπου καύλωσα.
                                                      
«Κάνε με να χύσω» της ζήτησα.
«50 € για σήμερα», μου είπε με πουτανίστικο ύφος.
Βρήκα  ένα 50άρικο στο πορτοφόλι και το έχωσα στο κιλοτάκι της..
Ήρθα από πάνω της και ακούμπησα τον πούτσο μου στο στόμα της.  Άρχισε να γλείφει παντού σαν επαγγελματίας. Σε δύο λεπτά ήμουν έτοιμος να ξεκαυλώσω στο υγρό μουνάκι της. Έβγαλε το κιλοτάκι της και άνοιξε τα πόδια ….»
«Είσαι στενή απόψε μικρή μου τσουλίτσα», της είπα…
«Είσαι ο πρώτος μου πελάτης σήμερα γι’ αυτό, έλα χώστον  μου….»
«Θέλω να σε πάρω από πίσω».
«Πρέπει να πληρώσεις extra γιαυτό. Είναι 50 € ακόμα. Οκ?»
                                                              
Σηκώθηκα από το κρεβάτι, βρήκα το πορτοφόλι μου, της πέταξα τα χρήματα στο κρεβάτι. Κάθισε στα τέσσερα και έστησε το κωλαράκι . Της  τον έχωνα με μανία και φώναζε από καυλα και πόνο.. Σταμάτησα ξαφνικά και έμεινα έτσι  μέσα της. Ένιωθε τον πούτσο μου να πάλλεται.


«Είναι τεράστιος…» μου λέει.
«Καλή απάντηση πουτανάκι μου…  Θυμάσαι πόσο είχες καυλώσει πριν μερικά βράδια?».
«Τα  πιο πολλά βράδια πριν πηδηχτώ μαζί σου είμαι καυλωμένη. Για πότε λες
«Την  μέρα που σου πήρα για δώρο την κόκκινη καλτσοδέτα. Και σε έβαζα να σταυρώνεις τα πόδια στο μπαρ και να την δείχνεις στον κόσμο, να τους δείχνεις με τον τρόπο αυτό ότι είσαι ένα καυλωμένο πουτανάκι»
«Ναι θυμάμαι…»
«Με είχες καυλώσει πολύ τότε.  Ήθελα να σε χρησιμοποιήσω εκεί επί τόπου όπως σε χρησιμοποιώ τώρα για ξεκαύλωμα.  Να σε βάλω  να μου γλύφεις τον πούτσο, να τον ετοιμάσεις για να χωθεί στο πουτανίστικο  μουνάκι σου όπως έκανες και σήμερα…», της είπα ενώ ο πούτσος μου έμενε μέσα στο κωλαράκι της. Έφερε το χέρι της στου υγρό της μουνάκι και έβαζε δάκτυλο μόνη της με αυτά που άκουγε….
«Έτσι όπως σε έβλεπα να επιδεικνύεις την κόκκινη καλτσοδέτα σου στον κόσμο, ήθελα να σου χώσω δάχτυλο να νιώσω πόσο υγρή είσαι… να σου ξεσκίσω το κιλοτακι, να σου ανοίξω τα πόδια εκεί στον καναπέ του μπαρ και να πάρεις τον πούτσο μου όλο μέσα, να χύσω μέσα σου, να αφήσεις εκεί το κιλοτάκι σου, και να φύγουμε, με τα χύσια μου να στάζουν από το μουνάκι σου στα πόδια σου ενώ πηγαίνεις προς το αυτοκίνητο….»
«Αχ ναι, τέλεια,  θέλω να χύσω τώρα, άσε με σε παρακαλώ» , μου είπε η Νάντια ενώ έχωνε μόνη της κι άλλο δάχτυλο στο μουνί της και ο πούτσος μου της άνοιγε κι άλλο  το κωλαράκι της.
«Όχι ακόμα πουτανάκι μου. Απολαμβάνω το θέαμα να γαμάς μόνη σου το μουνάκι σου ενώ ο πούτσος μου σε ανοίγει από πίσω για πενήντα ευρώ…. Θυμάσαι εκείνη την μέρα τι έγινε μετά?»
«Ναι…. Μπήκαμε στο αμάξι, έβγαλα το κιλοτάκι μου, ανέβασα την φούστα μου… με γάμαγες  με τα δάχτυλά σου σε όλην την διαδρομή… Σε παρακαλώ άσε με να χύσω…»
«Και στο τέλος τι έγινε θυμάσαι?»
«Ναι, αχχχ, κατέβηκες από το αυτοκίνητο και ακούμπησες το χυμένο κιλοτάκι μου στο καπό ενός  παρκαρισμένου αυτοκινήτου στην πλατεία…»
«Από εδώ και πέρα θα κατεβαίνεις εσύ να αφήνεις το κιλοτάκι σου στα αυτοκίνητα… Μόνο να προσέχεις μήπως έρχεται ο οδηγός τους εκείνη την στιγμή γιατί ξέρεις τι θα σου κάνει όπως θα είσαι έτσι γυμνή μέσα από την φούστα σου και καυλωμένη? Θα τον αφήσω να σε πάρει ατα όρθια και να ξεκαυλώσει στο μουνί σου πουτανάκι μου για 5 ευρώ μόνο….»
«Αχ ναι,  θα ξεκαυλώνω όποιον μου επιτρέπεις,  θέλω τόσο πολύ να χύσω» μου  έλεγε.
Την άφησα να χύσει  μόνη της βάζοντας δάχτυλο, την ώρα που ένιωθε τον πούτσο μου να χύνει όλο κάυλα στο στενό κωλαράκι της.
                                                           

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ανυπομονω να βρεθουμε αποψε. θελω τον πουτσο σιυ τωρα.

Lusting Lola! είπε...

I love it! Very nice. :)