29/10/10

Ανταλλαγή email στην δουλειά.



29 /10/2010 12:08 μ.μ G says: Φοράς κιλοτάκι?
29 /10/ 2010 12:11 μ.μ N says: Nαι, να το βγάλω?
29 /10/ 2010 12:14 μ.μ G says: Ναι πήγαινε τουαλέτα και βγάλτο.
29/10/ 2010 1:08 μ.μ Ν says: Να το ξαναβάλω?
29 /10/ 2010 1:13 μ.μ G says: Oχι, θα σου φέρω εγώ το βράδυ αυτό που πρέπει να βάλεις. Ως τότε τιποτα
29/10/2010 1:15 μ.μ Ν says:  Είπα κι εγώ... Περίμενα ότι υπάρχει κάτι extra που δεν μου έχεις δώσει ακόμα. Ανέβασες πολύ τον πήχη προσδοκιών μου με την τελευταία αγορά...
29 /10/2010 1:30 μ.μ G says: Χαίρομαι που σου άρεσε το νέο σου παιχνιδάκι.  Ελπίζω να το χρησιμοποίησες αρκετά αυτή την εβδομάδα.
Υψηλές προσδοκίες υπάρχουν κι από τις δύο πλευρές... Για να συνεχιστούν τα δωράκια από sex-shops μην ξεχνάς τα εξής:
Για κάθε καινούριο κιλοτάκι που θα σου φέρνω θα αφήνεις ένα παλιό φορεμένο, κάπου κατά την διάρκεια της βόλτας μας. Στην τουαλέτα ενός μπάρ, κάτω από το τραπέζι στο  εστιατόριο, στον δρόμο, σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο, γενικά σε κάποιο μέρος εμφανές που θα σου λέω, ώστε να το βλέπει ο κόσμος και να αναρωτιούνται πιο πουτανάκι το ξέχασε εκεί. Το καινούριο που θα φοράς θέλω να το επιδεικνύεις  σαν τσουλίτσα σε κάποιον/κάποιους αγνώστους. Είτε σηκώνοντας την φούστα στο αυτοκίνητο, είτε ανοίγοντας τα πόδια στο εστιατόριο, ή ανεβάζοντας την φούστα στον δρόμο καθώς περπατάς. Ξέρω πόσο σε καυλώνει να δείχνεις σε αγνώστους πόσο πουτανάκι είσαι. Το ίδιο ισχύει και για τους δονητές σου. Όταν χρησιμοποιείς έναν ιδιαιτέρως θα πρέπει να μου στέλνεις ένα sms και να μαθαίνω ότι έχυσες. Ύστερα θα τον φέρνεις  όταν βγαίνουμε και θα τον χρησιμοποιώ εγώ στο μουνάκι σου δημοσίως. Στο σινεμά ή στο αυτοκίνητο ή στην τουαλέτα ενός μπαρ, ή όπου αλλού είμαι καυλωμένος και θελω να σε κάνω να χύσεις ενώ σε παρακολουθούν.
Ξέρω ότι η μεγαλύτερη σου καύλα είναι να σε βάζω να παίζεις με τουσ δονητές σου για να καυλώνω και παράλληλα με μένα να σε παίρνουν μάτι κι άλλοι.
Ή μήπως όχι? 
29 /10/ 2010 2:15 μ.μ Ν says : Μπορεί να είναι κι έτσι.... Σου έχω βάλει κι εγώ όμως κάποιους όρους.. για κάθε ένα δώρο τέτοιου τύπου, θα πρέπει να ακολουθεί ένα δώρο πιο... commercial, μόνο για μένα.
Τις υπηρεσίες μου όπως έχουμε πει θα πρέπει να τις πληρώνεις...
Κανόνισε που θα δειπνήσουμε απόψε μετά τον χορό μας και τα υπόλοιπα τα βλέπουμε...
29 /10/ 2010 2:20 μ.μ G says:
Αυτό θα το κανονίσω άμεσα. Αυτό που θέλω να μου πεις εσύ όμως είναι το εξής:
Σε ποιο από όλα τα μέρη που άφησες το κιλοτάκι σου (αν μπορείς να τα θυμηθείς όλα) ήταν αυτό που σε έκανε να νιώσεις πιο φτηνή και πρόστυχη?
Σε ποιο από όλα τα μέρη που σου έχωνα δάχτυλο δημοσίως (αν μπορείς να τα θυμηθείς όλα) ήταν αυτό που σε έκανε να καυλώνεις πιο πολύ απ' όλα και να νιώθεις σαν τσουλίτσα του δρόμου?

29 /10/ 2010 3:15 μ.μ Ν says : α) Στην πλατεία Καρύτση (το είχαμε αφήσει να κρέμεται ψηλά σε μια κολώνα μπροστά από όλα τα bar ένα Σαββατόβραδο)
β) Στο Inbi sushi bar.Όλα κυλούσαν ήσυχα και ρομαντικά μέχρι την στιγμή που άφησες την καρέκλα σου απέναντι και ήρθες κι έκατσες δίπλα μου.
29 /10/ 2010 3:20 μ.μ G says: Ναι, θυμάμαι. Σκισμένο δικτυωτό καλσόν, σου έσκισα και σου τράβηξα το κιλοτάκι. Σου σήκωσα ψηλα την φούστα σου και καθόσυν γυμνή στην καρέκλα. Ο κόσμος είχε αραιώσει. Το κοινό σου ήταν μια παρέα απέναντι κι ο σερβιτόρος που σε έπιασε αρκετές φορές την ώρα που σου έβαζα δάχτυλο και πάσχιζες να κλείσεις τα πόδια σου...  Ερχόταν συνέχεια μετά να ρωτήσει αν χρειαζόμαστε κάτι άλλο. Ήθελε να βλέπει το μουνάκι σου το υγρό που στο χούφτωνα ξεδιάντροπα με τα δάκτυλά μου  μέσα στο μαγαζί. Είχες ένα βλέμμα  όλο καύλα. Θυμάμαι που πήρα το σκισμένο σου κιλοτάκι και το άφησα στο τέλος πάνω στο τραπέζι κάτω από την υφασμάτινη πετσέτα σου... δώρο στον νέο σου θεατή.  Ανυπομονώ να σε χρησιμοποιήσω έτσι κι απόψε.. Με καύλωσες πολύ σήμερα...
Γι΄ αυτό ανέβασα δύο φωτό σου από την ημέρα που παίζαμε εκείνο το παιχνιδάκι με το ζάρι....
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: