16/4/10

Για sushi

Έκλεισα τραπέζι για δύο σε ένα sushi-restaurant στο Κολωνάκι- η Ν. τρελαίνεται για sushi και πηγαίνουμε αρκετά συχνά στο εστιατόριο αυτό.
Φόρεσε τα sexy πέδιλα που της είχα κάνει δώρο λίγο καιρό πριν, δικτυωτό καλσόν και ένα μαύρο κοντό αποκαλυπτικό φορεματάκι. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και λίγη ώρα μετά φτάναμε στο εστιατόριο. Μας οδήγησαν στο τραπέζι μας. Καθίσαμε απέναντι ο ένας από τον άλλον και μας έφερε ο σερβιτόρος καταλόγους να παραγγείλουμε. Διαλέξαμε διάφορα sushi και αποφασίσαμε να πιούμε σάκε.
Το φαγητό ήταν εξαιρετικό και το σάκε επίσης… Μετά από δύο τρία καραφάκια η Ν. είχε αρχίσει να ζαλίζεται. Αφού τελειώσαμε το φαγητό παράγγειλα ένα ακόμα καραφάκι σάκε και την άφησα για πέντε λεπτά να βγω έξω να καπνίσω ένα τσιγάρο. Αφού κάπνισα το τσιγάρο μου και επέστρεφα στην θέση μου, παρατήρησα πλησιάζοντας στο τραπέζι μας ότι η Ν. καθόταν με ελαφρώς ανοιχτά τα πόδια, προφανώς υπερβολικά χαλαρωμένη από το σάκε… Έσπρωξα την καρέκλα μου δίπλα στην δική της, και καθόμασταν τώρα δίπλα δίπλα. Σκεφτόμουν ότι είχα όρεξη να της δημιουργήσω ερωτική διάθεση, αφού είχα κι εγώ ερεθιστεί βλέποντας την να κάθεται ανέμελα με ανοιχτά τα πόδια στο τραπέζι.
Άρχισα να την χαϊδεύω απαλά στα πόδια και να την φιλάω στο λαιμό.
«Μωρό μου,» της λέω, «το ξέρεις ότι είσαι πολύ sexy απόψε? Χάζευα τα πόδια σου τώρα που ερχόμουν στο τραπέζι μας, και έλπιζα να σου χαϊδέψω λίγο το μουνάκι σου σήμερα….» και έφερα το χέρι μου λίγο πιο πάνω εκεί που τελείωνε η sexy φουστίτσα της.
«Σε λίγο μωρό μου,» μου χαμογέλασε αινιγματικά, «μην είσαι βιαστικός»…
«Θέλω να ανοίξεις τα πόδια σου περισσότερο της λέω».
«Θα το κάνω αν μου πάρεις αύριο μια ωραία τσαντούλα είπε ναζιάρικα» και άνοιξε λίγο τα πόδια. Με καύλωσε στην ιδέα του πόσο εύκολα άνοιξε τα πόδια.
«Δεν θέλω να κλείσεις καθόλου τα πόδια σου, καμία στιγμή της βραδιάς. Επίσης δεν θέλω να κάθεσαι πάνω στο φόρεμά σου» της είπα και το τράβηξα από πίσω ξεγυμνώνοντας την στο πλάι. Έβλεπα το στριγκάκι της και καύλωνα απίστευτα πολύ.
Στην αρχή δίστασε και δεν έκανε πολλές κινήσεις. Έβαλα τα χέρια μου κάτω από το τραπέζι ανάμεσα στα πόδια της και με μία ξαφνική κίνηση ξέσκισα το διχτυωτό της καλσόν ψηλά στο μουνάκι της. Της άρεσε πολύ αυτό, σε σημείο τέτοιο που άρχισε να υγραίνεται και να πλημμυρίζει από καύλα. Τότε αποφάσισε να τα δείξει όλα και άνοιγε ξεδιάντροπα τα πόδια της, τόσο που θα μπορούσαν κάποιοι να την δουν κάτω από το τραπέζι και ενώ την φίλαγα παθιασμένα είχε αποκαλύψει σε κοινή θέα το μαύρο της στρινγκάκι. Ο σερβιτόρος την έπαιρνε μάτι και το είχαμε καταλάβει. Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε και να την χουφτώνω μέχρι που ξαφνικά τον είδαμε να πλησιάζει διστακτικά και συμμαζευτήκαμε. Ρώτησε για γλυκό και παραγγείλαμε. Με το που γύρισε την πλάτη να φύγει, άρπαξα το κιλοτάκι της και το έσκισα, το τράβηξα διακριτικά ενώ δεν κοιτούσε κανείς και το τύλιξα στην λευκή πετσέτα πάνω στο τραπέζι. Είχε καυλώσει πολύ και μου τριβόταν σαν πουτανάκι. Της χούφτωνα το γυμνό μουνάκι της μέσα από την τρύπα που είχα ανοίξει στο δικτυωτό καλσόν της.
«Έτσι σε θέλω μωρό μου της έλεγα. Να ερχόμαστε στα εστιατόρια να σου βάζω δάχτυλο και να φεύγεις χωρίς κιλοτάκι. Θα το αφήσω στο τραπέζι κάτω από την πετσέτα να το μαζέψουν οι σερβιτόροι όταν φύγουμε, να ξέρουν τι πρόστυχο πουτανάκι είσαι.»
«Ναι, αυτό θέλω,να καταλάβουν όλοι ότι με χρησιμοποιούσες σαν τσουλάκι στο εστατόριο», μου έλεγε. «Κάνε ο,τι σε καυλώνει, είμαι δική σου. Θέλω τον πούτσο σου τώρα».
Ζήτησα λογαριασμό, πλήρωσα και της είπα να σηκωθεί. Παράτησα το σκισμένο στριγκάκι της πάνω στο τραπέζι καλυμμένο από την πετσέτα, χαιρετίσαμε ευγενικά και βγήκαμε έξω. Ένιωθε απίστευτα πρόστυχη που άφησε εκεί το κιλοτάκι της.
Απέναντι είχε ένα σκοτεινό παρκάκι, έρημο. Κατευθύνθηκε προς τα εκεί και καθίσαμε σε ένα παγκάκι.
Δεν έχασα χρόνο. Aρχισα να χαϊδεύω το ξυρισμένο υγρό της μουνάκι και ξεκούμπωνα το παντελόνι μου. Η Ν. έπιασε αμέσως τον πούτσο μου και άρχισε να τον παίζει. Τον έχωσε αμέσως στο στόμα της και τον έγλυφε με μεγάλη μανία.

Σήκωσα το φόρεμά της και είχε μείνει μισόγυμνη στο παρκάκι. Της έσκισα τελείως το καλσόν μέχρι τις γάμπες της. Ήταν τόσο μούσκεμα, περιμένοντας να της τον χώσω βαθιά. Την έγλυφα βαθιά μέσα στο μουνάκι της για ώρα. Την σήκωσα μετά και την έβαλα μπρούμυτα στο παγκάκι. Άρχισε να μου λέει « ναι μωρό μου, πάρε με τώρα!»

Βύθισα τον πούτσο μου στον μουνάκι της από πίσω. Την πήδαγα δυνατά και εκείνη μου φώναζε «πιο σκληρά».
Την σήκωσα όρθια, και της σήκωσα το ένα πόδι πάνω στο παγκάκι. Έτριβα τον πούτσο μου στο μουνάκι της και με μία κίνηση της τράβηξα το κωλαράκι προς τα πίσω και έχωσα όλο τον πούτσο μου βαθιά μέσα της. Την έβλεπα να χύνει δευτερόλεπτα πριν νιώσει παντού στο κωλαράκι της το σπέρμα μου.
Κατέβασε την φουστίτσα της, κάθισε, και πέταξε το σκισμένο καλσόν της κάτω. Στεκόμουν μπροστά της. Έγλειφε τον πούτσο μου με την γλωσσίτσα της... Αισθανόταν απίστευτα υγρή, φτηνή και πρόστυχη. Να ρουφάει τον πούτσο μου δημόσια στο πάρκο, να βλέπει το καλσόν της σκισμένο και πεταμένο, να σκέφτεται τα σχόλια στο εστιατόριο, που πρώτα την έπαιρναν μάτι και μετά βρήκαν το κιλοτάκι της. Έγλειφε και έτριβε το μουνάκι της κι αυτό την ερέθιζε πάλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: