12/4/10

Στον Κινηματογραφο


Ήμουν στο σπίτι μόνος το απόγευμα και περίμενα την Ν. να γυρίσει από το γραφείο. Είχαμε συμφωνήσει να πάμε σινεμά το βράδυ. Είχε ήδη καθυστερήσει. Της είχα αγοράσει λίγο καιρό πριν ένα κοντό μαύρο  φόρεμα με φερμουάρ μπροστά από πάνω ως κατω.  Όταν το φορούσε ήταν τόσο κοντό που οριακά κάλυπτε το κωλαράκι της. Tης αρέσει να νιώθει γυμνή και ευάλωτη  όταν φοράει το φόρεμα αυτό χωρίς εσώρουχα. Ακούμπησα στο τραπέζι  το φόρεμα. Δίπλα ένα μικρό δονητή με τηλεκοντρόλ, και ένα ακόμη δονητή που είχε αγοράσει μόνη της μια εβδομάδα πριν. Δίπλα σε αυτά άφησα το δικτυωτό της καλσόν και τακούνια και ένα φύλλο χαρτί στο οποίο της έγραφα:
« Μην φορέσεις εσώρουχα.  Άνοιξε το φερμουάρ του φορέματος πάνω και κάτω τόσο που οριακά να φαίνεται το μουνάκι σου… βάλε τα sex toys στην τσάντα σου και έλα στον κινηματογράφο.. η ταινία αρχίζει στις 9:00’. Θα σε περιμένω μέσα.»
Μπήκε αργοπορημένη στην αίθουσα στις 9:05’. Το φως του προβολέα διέγραφε τα γυμνά της πόδια και το καυτό της κωλαράκι. Δεν είχε πολύ κόσμο η αίθουσα. Λίγα ζευγάρια μπροστά, και μια παρέα τριών ανδρών στην προτελευταία σειρά. Εγώ καθόμουν πίσω τους και λίγο πιο δεξιά τους.
Η Ν. ήρθε και κάθισε δίπλα μου.. Φιληθήκαμε και εβαλα το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια της να νιώσω το καυτό μουνάκι της. Η ταινία μόλις άρχιζε… Αφού περίμενα λίγα λεπτά άρχισα να την χαϊδευω  χαμηλά και μετά από δύο λεπτά το μουνακι της ήταν μούσκεμα. Εκείνη ξεκούμπωσε το παντελόνι μου και άρχισε να παίζει με τον πούτσο μου. Την καυλώνει πολύ να τον βλέπει να γίνεται σκληρός για εκείνη. Της  ζήτησα τους δονητές της. Έφτασε το τσαντάκι της και μου τους έδωσε.
«Σήκωσε το φορεματάκι σου», της είπα «και άνοιξε καλά τα πόδια σου. Στήριξέ τα στο μπροστινό κάθισμα ψηλά και ανοιχτά, και έλα προς τα εμπρός ώστε να είναι το μουνακι σου γυμνό στον αέρα» της είπα. Μόλις το έκανε, της χούφτωσα το υγρό της μουνάκι και έσπρωξα το μικρό δονητή στο κωλαράκι της παίρνοντας το τηλεκοντρόλ στα χέρια μου. Της έδωσα τον άλλο δονητή. «Παίξε με τον δονητή σου ήσυχα σαν καλό πουτανάκι», της είπα, «αλλά κοίτα να μην χύσεις πριν σου πω».
«Εννοείται αυτό» , μου είπε και ακούμπησε το δονητή της στην υγρή της κλειτορίδα, ενώ εγώ άρχιζα ήδη να παίζω με το τηλεκοντρόλ και να έχω τον έλεγχο στο κωλαράκι της.
Τράβηξα λίγο πιο χαμηλά το φερμουάρ του φορέματος ώστε να είναι το στήθος της έξω, να το βλέπει όποιος θέλει και της το χαϊδευα, ενώ εκείνη είχε ήδη αρχίσει να κουνιέται πάνω κάτω σιωπηλά στο κάθισμα καυλωμένη και ευχαριστημένη. Εγώ είχα στηριχτεί πίσω και την χάζευα ενώ έιχα βάλει πια τον δονητή στη μέγιστη ταχύτητα να ερεθίζει το κωλαράκι της.
¨Ένας από τους τύπους μπροστά αριστερά, άκουσε τον θόρυβο και γύρισε ξαφνικά πίσω να δει τι γίνεται. Η Ν. προσπάθησε να κρύψει με το χέρι της το γυμνό της στήθος και έκλεισε  λίγο τα πόδια της στιγμιαία. Ο τύπος γύρισε πάλι μπροστά και σε ένα λεπτό ψιθύριζε στους άλλους δύο, πιθανότητα για το θέαμα που είχε αντικρύσει.  Η Ν. ήταν τόσο ερεθισμένη που τράβαγε τον δονητή από το μουνάκι της για να αποφύγει όσο μπορούσε τον οργασμό που ερχόταν. Είχα τώρα το χέρι μου από πίσω της να της βάζω δάκτυλο στο κωλαράκι της – το φορεμά της τελείως σηκωμένο, πάνω από την μέση της. Εκείνη άφηνε μικρά βογγητά να της ξεφύγουν βάζοντας το δάχτυλό της στο στόμα μην βλέποντας την ώρα να πάρει στο στόμα της τον καυλωμένο πούτσο μου. Σε κάποια στιγμή που η αντανάκλαση από την οθόνη φώτισε την αίθουσα είδαμε τα παιδιά μπροστά να την κρυφοκοιτάνε ενώ ήταν έτοιμη να χύσει.
«Συγγνώμη, τους λέω για την ενόχληση, θα της πω να είναι πιο διακριτική…»
«Κανένα πρόβλημα» απάντησαν, ενώ η Ν. απείχε λίγα δευτερόλεπτα από τον οργασμό.
Γύρισα προς το μέρος της και της τράβηξα τον μικρό δονητή από το κωλαράκι της. Της είπα να γονατίσει μπροστά μου και αρχίσει να μου παίρνει πίπα ενώ βάζει δάχτυλο με  το άλλο χέρι στο μουνάκι της. Τον έχωνε όλο στο στόμα της γλείφοντάς τον ταυτόχρονα ενώ χαμηλά ο δονητής της πρόσφερε το τέλειο γαμήσι.
«Θέλω να χύσω, δεν αντέχω άλλο» μου είπε και ακούστηκε σίγουρα 3-4 σειρές παρακάτω.
«Κάτσε πάνω στον  πουτσο μου και χύσε» της ψιθύρισα. Αδιαφορώντας για όλα κάθισε πάνω στον πούτσο μου που γλίστρησε βαθιά μεσα της κι αφού κουνηθηκε πάνω κάτω λίγα δευτερόλεπτα έσφιξε τα πόδια της γύρω μου και ήρθε σε οργασμό την ώρα που ο πούτσος μου έστελνε ένα συντριβάνι σπέρματος ανάμεσα στα πόδια της. 
Φιληθήκαμε και γύρισε στο κάθισμά της ευχαριστημένη ενώ συγκέντρωνε γύρω της τα βλέμματα κάποιων.
Η ταινία τελείωσε και τα φώτα άναψαν. Μείναμε στην θέση μας, και συζητούσαμε καθώς έφευγε ο κόσμος. «Που θα πάμε τώρα?» με ρώτησε καθώς έφερνε το φόρεμά της  στην θέση του. «Θα έπινα και ένα ποτάκι απόψε…. είναι  ακόμα νωρίς…»

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Την καυλώνει πιο πολύ από όλα να διαβάζει όσα έγιναν και όσα θα γίνουν...

Ανώνυμος είπε...

Απο τοτε προσπαθει συνεχως να εξαγοραζει τις ορεξεις μου... Δεν εχει καταλαβει ακομα πως για να δινω μουνακι, πρεπει να πληρωνομαι καλα.

Ανώνυμος είπε...

Την καυλώνει πιο πολύ από όλα να διαβάζει όσα έγιναν και όσα θα γίνουν...