12/4/10

Το κιλοτάκι

Όταν η Ν. αποφασίζει να φορέσει εσώρουχα, συνήθως καταλήγει να αφήνει το στρινγκάκι της στα πιο περίεργα σημεία και να μένει γυμνή μέσα από την φούστα της. Αυτό έγινε και πριν από μερικές μέρες. Η βραδιά μας ξεκίνησε σε ένα ωραίο εστιατόριο στο κέντρο. Καθόμασταν ο ένας απέναντι από τον άλλο και η ώρα πέρασε με κουβεντούλα, η οποία προς το τέλος κατέληξε να περιστρέφεται γύρω από το σεξ. Άρχισα να της λέω πόσο πολύ θα ήθελα να καθόμασταν δίπλα δίπλα, να της βάζω δάκτυλο ώστε να είναι όπως την θέλω, υγρή και καυλωμένη. Μετά από δέκα λεπτά πληρώσαμε βιαστικά τον λογαριασμό και βγήκαμε από το εστιατόριο. Μόλις στρίψαμε στο πρώτο στενό προς το αυτοκίνητο έχωσα το χέρι μου μέσα από την φούστα της καθώς περπατούσαμε για να χουφτώσω το καυλωμένο της κολαράκι.
«Σου έχω πει μωρό μου να μην φοράς κιλοτάκι όταν βγαίνουμε μαζί. Θέλω να είσαι πάντα έτοιμη απλά να ανοίγεις τα πόδια σου και να μπαίνω μέσα σου όποτε στο ζητάω…»
Κοντοστάθηκε στην άκρη του δρόμου, χαμογέλασε και τράβηξε το στρινγκάκι από κάτω στην άκρη, αφήνοντας εκτεθειμένο το μουνάκι της.
« Καλύτερα έτσι?», με ρώτησε και οδήγησε το χέρι μου να την χαϊδέψω χαμηλά.
Συνέχισα να την χουφτώνω ώσπου φτάσαμε στο αυτοκίνητο. Είχαμε παρκάρει λίγα μέτρα πιο κάτω κι ο δρόμος τέτοια ώρα έμοιαζε αρκετά έρημος. Πριν ανοίξω το αυτοκίνητο, την έσπρωξα μπρούμητα μπροστά στο καπό του αυτοκινήτου, της σήκωσα την φούστα και με μία κίνηση της κατέβασα το κιλοτάκι, που με την σειρά της το άφησε να πέσει στα πόδια της. Τράβηξα το στράπλες μπλουζάκι της και οι ερεθισμένες ρώγες τις ακουμπούσαν τώρα στο κρύο μέταλλο. Ξεκούμπωσα το παντελόνι μου κι άρχισα να τρίβω τον πούτσο μου στον κώλο της. Μπήκα με δύναμη μέσα στο υγρό της μουνάκι και πηδιόμασταν με πάθος στα όρθια στην μέση του δρόμου.
«Πήδα με έτσι μην σταματάς» μου έλεγε «ότι κι αν γίνει μην σταματάς να μπαινοβγαίνεις μέσα μου…»
Έχυσα πάνω στο κωλαράκι της. Της κατέβασα την φούστα να καλύψει το χυμένο της κωλαράκι και σκούπισα τον πούτσο μου στην φούστα της.
«Δως μου το στρινγκάκι σου και μπες στο αμάξι», της είπα.
«Θέλω κι άλλο, είμαι μούσκεμα», μου είπε και μου το έδωσε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο.
Το άφησα μπροστά πάνω στο ταμπλό να φαίνεται.
«Κατέβασε λίγο την πλάτη του καθίσματος. Βάλε τα πόδια σου ανοιχτά πάνω στο ταμπλό. Σήκωσε την φούστα σου τελείως. Βάλε δάκτυλο στο μουνάκι σου και δείξε μου τι μπορείς να κάνεις όσο οδηγώ. Πάμε μια βολτίτσα να δείξουμε το μουνάκι σου. Δεν ήσουν καλό κοριτσάκι που φόρεσες εσώρουχα και το ξέρεις.»
«Ναι, αλλά θέλω με το άλλο χέρι να να παιζω με τον πούτσο σου», μου είπε και ξεκούμπωσε το παντελόνι μου να τον βγάλει έξω.
«Δεν θα κλείσεις τα πόδια σου καθόλου,» της είπα. «Όσο οδηγώ θα παίζεις μόνη σου έτσι και όταν σταματάμε σε φανάρι θα αναλαμβάνω εγώ το μουνάκι σου».
Ξεκινήσαμε. Μετά από δύο λεπτά είχαμε βγει στην λεωφόρο. Στην διαδρομή έπαιζε τον πούτσο μου, δίνοντας το καλύτερο show όταν της έβαζα δάχτυλο, αδιαφορώντας ποιοι και πόσοι ήταν οι θεατές. Άνοιγε τα πόδια της ψηλά πάνω στο παρμπρίζ ενώ περνούσαμε δίπλα σε άλλα αυτοκίνητα και μηχανές. Η καλύτερη στιγμή ήταν όταν οδηγούσαμε για περίπου 10 δευτερόλεπτα δίπλα σε ένα φορτηγό. Ο οδηγός του πάσχιζε να κρατηθεί στην ίδια ταχύτητα με εμάς για να συνεχίζει να την παίρνει μάτι όσο τριβόταν γυμνή σαν τσουλίτσα στο κάθισμα του συνοδηγού.
Λίγα μέτρα πριν φτάσουμε σπίτι, τελευταία στάση του show ήταν η κεντρική πλατεία της γειτονιάς. Σταμάτησα στην είσοδο του πεζόδρομου λίγα μέτρα πριν τις καφετέριες που είχαν κόσμο. Της έδωσα το μουσκεμένο κιλοτάκι της και της ζήτησα να ανοίξει με αργές κινήσεις το παράθυρο και να το πετάξει επιδεικτικά έξω από το αυτοκίνητο. Παρκάραμε ακριβώς απέναντι, σβήσαμε την μηχανή και την χούφτωνα παντού ενώ βλέπαμε τις εκφράσεις όσων περνούσαν και έβλεπαν στην μέση του δρόμου ένα στρινγκάκι και έκαναν σχόλια για την πουτανίτσα που θα το άφησε εκεί καυλωμένη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ειναι αληθεια... Με τρελλαινει να του ρουφαω τον πουτσο. Παντου. Οπως τις προαλλες στην εισοδο της πολυκατοικιας. Με καυλωνε τοσο πολυ να ειμαι ετσι υποταγμενη στα γονατα. Η σαν εκεινη την νυχτα που του ζητησα να με ακολουθησει στην πλατεια... Ωραια ιστορια κι αυτη....