25/1/11

Like a pro


 Απόψε θέλω να παίξουμε… Όταν συναντηθούμε στο σπίτι θέλω να φοράς μόνο τα τακούνια σου και το νέο σου στρινγκάκι. Θα ξεκουμπώσω το παντελόνι μου και θα σε βάλω να μου παίξεις τον πούτσο χωρίς να χαϊδευεις το μουνάκι σου. Μου αρέσει να χαζεύω το βλέμμα σου που είναι τόσο πρόστυχο όταν μου παίζεις τον πούτσο. Μόλις καυλώσω από το θέαμα να μου τον παίζεις τόσο επαγγελματικά, ενώ φοράς μόνο στρινγκ και τακούνια, θα σε φιλήσω πρόστυχα στο στοματάκι σου και θα σπρώξω το κεφάλι σου προς τα κάτω, δίνοντάς σου το σύνθημα να πάρεις τον πούτσο μου στο στόμα σου βαθιά…
«Όχι ακόμα…» θα μου πεις ναζιάρικα και θα προσποιηθείς ότι αντιστέκεσαι…
«Θέλω τον πούτσο μου στο στόμα σου τώρα πρόστυχο μουνάκι», θα σου πω. «Πέσε στα γόνατα και ρούφα τον».
Θα πέσεις στα γόνατα και θα αρχίσεις να γλύφεις απαλά όπως μόνο εσύ ξέρεις γύρω γύρω τον πούτσο μου παντού. Τόσο επαγγελματικά, σαν την καλύτερη πορνοστάρ που παίρνει πίπες όλη μέρα. Θα καυλώσω τόσο που θα χώσω τον πούτσο μου βαθιά στο στόμα σου και θα μπαινοβγαίνω μέσα του με καύλα. Ξέρω ότι ήδη με αυτά θα έχεις γίνει μούσκεμα και θα θες πολύ να ασχοληθώ με το μουνάκι σου.
«Γλείψε παντού πουτανάκι μου» θα σε διατάζω…
«Μη, δεν θέλω να είμαι πουτανάκι» θέλω να μου πεις ναζιάρικα…

«Κάνε ότι σου λέω…. Γλύφε τον πούτσο μου καλά …» θα σου πω και θα σου ρίξω ένα δυνατό σκαμπίλι στο κωλαράκι σου… «Ρούφα καλά πουτανάκι μου..»
Ξέρω ότι θα υπακούσεις και θα είσαι τόσο καυλωμένη μετά... Θα ανοίξεις το στόμα και θα περιμένεις να τον χώσω μέσα για να αρχίσεις να τον πιπιλάς πάλι…
Ξέρω ότι θα σε κοιτάζω στα μάτια ενώ θα ρουφάς και θα βλέπω πόσο απολαμβάνεις να κάνεις τσιμπούκια. Πόσο απολαμβάνεις το συναίσθημα να κάνεις τον πούτσο μου να χύνει ανεξέλεγκτα με την γλώσσα σου… Πριν με κάνεις να χύσω θα τραβηχτώ από το στόμα σου. Η αντίστασή σου την ώρα που τραβιέμαι, η προσπάθειά σου να ρουφήξεις λίγο ακόμα τον πούτσο μου, αποδεικνύει αυτό ακριβώς που σου λέω, πόσο πολύ σου αρέσει να παίρνεις πίπες σαν πουτανάκι… Ιδιωτικά ή δημοσίως δεν σε ενδιαφέρει τίποτα μόνο να με ξεκαυλώνεις με την γλώσσα σου όποτε το θέλω.
Θα σου πω: «Σήκω πάνω και στήσου όρθια, τα χέρια ανοιχτά στον τοίχο… φέρε το κωλαράκι σου προς τα έξω τόσο που να χαζεύω το μουνάκι σου. Θέλω να ελέγξω πόσο μούσκεμα είσαι, να δω αν είσαι έτοιμη να στον καρφώσω στα όρθια»
Είμαι σίγουρος ότι θα είσαι τόσο υγρή και έτοιμη να χρησιμοποιήσω και το μουνάκι σου. Θα χουφτώσω το μουνάκι σου να νιώσω ποσο υγρό είναι. Θα θέλεις πολύ να στο γλείψω, αλλά δεν θα το κάνω… απλά θα σου χώσω δυο δάχτυλα και μόλις αρχίσεις να τρίβεσαι καυλιάρικα θα σου πω:
«Εσύ είσαι που δεν ήθελες να είσαι το πουτανάκι μου? Απ’ ότι βλέπω το θέλεις και πάρα πολύ…. Έτσι δεν είναι?»
«Όχι, δεν το θέλω», θα πείς πρόστυχα.
«Άλλα βλέπω εγώ…» θα σου πω την ώρα που θα σου ξεσκίσω το κιλοτάκι και θα το νιώσεις να γλυστρά προς τα κάτω να μπλέκεται στα τακούνια σου. Θα σου χώσω πάλι  δάχτυλο στο μουνάκι σου και θα σου μαλακίζω πρόστυχα το καυλιάρικο μουνάκι σου. «Πες μου» θα ρωτήσω, «δεν είσαι το πιο πρόστυχο πορνίδιο? Απέδειξε το μου τώρα!»
Θα σε χουφτώσω στον κώλο και θα σε ανοίξω τόσο που να νιώθεις τον πούτσο μου να απέχει 1 εκατοστό από το μουνάκι σου. Βίαια θα τον χώσω  όλον μέσα σου και θα αρχίσω να σε πηδάω από πίσω με μανία… Σε κάθε κίνηση θα σε σηκώνω στον αέρα. «Σου αρέσει αυτό πουτανάκι μου?», θα σε ρωτήσω.
«Ναι, ναι!» θα φωνάζεις! «Είμαι το πουτανάκι σου… Θέλω τον πούτσο σου παντού. Πάρε με όπως παίρνουν όλες τις πουτανίτσες του δρόμου. Χύσε με όπου θες!»
«Είσαι  η πιο καυλιάρα από όλες.» θα σου πω. «Θα σε πάρω όπως θέλω, θα σε πληρώσω  και θα σε στείλω πάλι να κάνεις πεζοδρόμιο μετά. Θέλω να γεμίσω το μουνάκι σου με τα χύσια μου, να στάζουν μετά στα πόδια σου, όταν θα κάνεις πεζοδρόμιο περιμένοντας να πάρεις πελάτες….. ή αντί αυτού,  μπορεί να σε αφήσω γυμνή και χυμένη εδώ στο χαλί στο σαλόνι να σε αφήσω να τρίβεσαι σαν τσουλίτσα μπροστά μου… και να σε ξαναχρησιμοποιήσω μετά από 2 ώρες αν ξανακαυλώσω…. Να σε δω ξαπλωμένη μπρούμυτα στο χαλί, να καβαλήσω πάνω σου, να σου τον χώσω και να γεμίσω πάλι το χυμένο μουνάκι σου!»
Όταν ακούσεις αυτά θα καυλώσεις τόσο που θα χύσεις ενώ θα σε πηδάω στα όρθια. Την ώρα που θα χύνεις θα πασχίζεις να κρατηθείς όρθια… Θα γυρίσεις μετά προς εμένα θα πέσεις στα γόνατα και θα γλύφεις τον πούτσο μου μέχρι να σε χύσω στο πρόσωπο…
Το ερώτημα προς εσένα πουτανάκι μου είναι το εξής: Τώρα που διαβάζεις αυτές τις γραμμές τι φαντασιώνεσαι σαν ιδανικό τέλος για την βραδιά αυτή? Τι νιώθεις αυτή την στιγμή ότι πρέπει να κάνει ένα πουτανάκι καυλιάρικο σαν εσένα μετά από τέτοια βραδιά? ¨Ένα δημόσιο πουτανάκι που έχει χρησιμοποιηθεί τόσο καλά?
  1. Να μου πεις όπως έχεις ξανακάνει παλιότερα λίγο πριν χύσω να σε πάω στο πιο κοντινό πάρκο για να σε χύσω εκεί δημοσίως, και να αφήσω εκεί σαν τρόπαιο το σκισμένο κιλοτάκι σου?
  2. Να μου ζητήσεις να σε φωτογραφίσω την ώρα που θα τρίβεσαι χυμένη στο χαλί με το σκισμένο κιλοτάκι σου μπλεγμένο στο τακούνι σου, και να τις στείλεις σε όλους τους καυλωμένους θαυμαστές σου να ξέρουν πόσο ωραία πηδιέσαι?
  3. Να  δέσω με τις χειροπέδες  το πόδι σου στο πόδι του τραπεζιού, να σου δέσω ένα μεταξωτό μαντήλι στα μάτια.  Να μην σε αφήσω να πας για πεζοδρόμιο. Αντί να πας για νέους πελάτες που τόσο θέλεις αυτή την στιγμή, να είσαι κάτω από το τραπέζι δεμένη με κλειστά μάτια έχοντας γύρω σου όλα σου τα παιχνίδια. Να με ρουφάς έτσι κάτω από το τραπέζι, να βάζεις ένα δονητή στο μουνάκι σου και ένα μικρότερο στο κωλαράκι σου και να σε κάνω να φαντασιώνεσαι πως παίρνεις τρεις πούτσους ταυτόχρονα κάτω από το τραπέζι. Έναν στο στόμα, έναν από πίσω έναν στο υγρό μουνάκι και να φαντασιώνεσαι πως παίζεις άλλους δύο με τα χέρια…. Να σε βλέπω να συμπεριφέρεσαι σαν πουτανάκι στην μέση ενός οργίου.    
Περιμένω σχόλια τι απ’ όλα θα έπρεπε να κάνεις…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: