30/7/10

Παρασκευή 23 Ιουλίου


Είχαμε οργανώσει εκδρομή στην Κορινθία για το Σαββατοκύριακο. ‘Ωρα 8 το απόγευμα. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε . Παρασκευή απόγευμα και η εθνική είχε αρκετή κίνηση.
Μετά τα διόδια της Ελευσίνας, και ύστερα από τα τούνελ στην Κακιά Σκάλα έβαλα το χέρι μου κάτω από την φούστα της N. και την σήκωσα προς τα πάνω να έχω θέα στο κιλοτάκι της. Φορούσε το πιο μικροσκοπικό στρινγκάκι που υπάρχει. Της το αγόρασα από ένα φτηνό sex-shop στο Περιστέρι μια μέρα πριν.
Είχε μέρες να χύσει και σχεδόν αμέσως άρχισε να γίνεται υγρή και να ανοίγει μόνη της τα πόδια για να μπορώ να παίζω ευκολότερα με το μουνάκι της ενώ οδηγούσα.
Σχεδόν 5 μέρες χωρίς να νιώσει πούτσο στο μουνάκι της με άφηνε να την χουφτώνω  όσο ήθελα στο αυτοκίνητο και το απολάμβανε…
Έκανα δεξιά και άρχισα να κινούμαι στην μεσαία λωρίδα, έχοντας δεξιά μας ένα ολόκληρο convoy από φορτηγά.
Την έβαλα να ανοίξει τα πόδια όσο μπορεί, και να τα σηκώσει προς τα πάνω για να μπορώ να της βάζω δάκτυλο εύκολα.
Την ώρα πού περνούσα ακριβώς δίπλα από την καμπίνα κάθε νταλίκας έτριβα το μουνάκι της τόσο που να την φτάνω στα όρια του οργασμού και μείωνα ταχύτητα…
Πρέπει να προσπεράσαμε τουλάχιστον τριάντα φορτηγά.
Μου ζητούσε επίμονα να την κάνω να χύσει  και είχα τρελαθεί από καύλα.
Έχυσε σαν τσουλίτσα δίπλα σε μια νταλίκα στον δρόμο και αμέσως μετά άρχισε να μου παίζει τον πούτσο και να μου παίρνει πίπα στην μέση της εθνικής… Μου έγλειφε τον πούτσο με μανία  χωρίς να νοιάζεται για τίποτα αλλο Έχυσα μέσα σε δύο λεπτά, είχα τρελαθεί από  όλα όσα κάναμε πριν καλά καλά αρχίσει η εκδρομή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: